Hey You

God Morgon!
 
Jag känner mig typ bakis idag, men det beror nog mest på sömnbrist. Igår var kvällen på jobbet ovanligt krävande, och kom hem halv tio, kastade mig i duschen, och sen la mig. Men man är så uppe i varv när man kommer hem, så det är ju omöjligt att somna då.
Rände upp och ner ur sängen flera gånger innan jag väl somnade, och nu gick jag upp halv fem.
 
MEN, jobbar relativt kort dag idag, och sen är jag ledig i morgon, så det driver på =)
Annars trivs jag så bra på jobbet så det är ingen pina att åka dit iaf, och det är ju ett stort plus, hehe.
Jag gör fler inlägg senare, för nu ska jag snart bege mig. Ha en bra dag så länge!
 
Från igår, jag och Saga stylade varandras hår. Tema: Ballerina =) / Since yesterday, I and Saga styled each other's hair. Theme: Ballerina =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu