Kickstart!

God Morgon på er!

Jag var uppe med tuppen i morse, trots ledig dag, och tog mig en kopp kaffe innan jag gav mig ut på en ordentlig powerwalk i mina nya, ursköna(!) skor.
Hittade dom för 500 (nedsatt pris) på en outlet här i utkanten av t-sjö, och det var verkligen på tiden att jag skaffade mig ett par ordentliga skor =)

Nu står äggen på kokning, och efter det blir det en tur till gymmet. Ska ha med mig Saga så jag får se vad jag hinner, men minst biceps och axlar ska det bli iaf. Jobbar bara 2 dagar till denna vecka och slutar tidigt bägge så jag kommer hinna gå igenom hela kroppen ändå.
Men sen kommer midsommarhelgen, och då kan jag inte garantera mig själv träning. Fredag och Lördag går bort iaf ;)

Good Morning to you! I was up early this morning, despite the day off, and brought me a cup of coffee before I set out on a good power walk in my new, hilarious (!) Shoes. Found them for 500 (discount) on an outlet here in the outskirts of Tärnsjö, and it really was about time I got myself a pair of proper shoes =)
Now the eggs in boiling, and after that it will be a trip to the gym. Should be with me Saga so I'll see what I can, but at least the biceps and shoulders, it will be anyway. I work only 2 days this week and leave early both so I will have time to go through the whole body anyway. But then comes the midsummer weekend, and then I can not assure myself training. Friday and Saturday goes away anyway;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu