Kransar i badkaret

Hej!
 
Jösses, vad jag och Morsan har åkt runt idag. Hoppat ur för att knipa björk, åkt lite, hoppat ut för blåklockor, åkt, hoppat ur, åkt, hoppat ur... ja, ni fattar.
Sen har jag nu i drygt två timmar suttit och bundit kransar, och gud vad jag ångrar att jag var så entusiastisk och lovade binda åt allihopa! Fan, jag har inte tålamod för sånt här!
Men nu ligger ett gäng och simmar i mitt badkar, och jag, dumt nog, duschade innan jag satte igång, men nu kryper det över hela mig, känns det som. KRYP!!
 
Nu ska jag bara skala och hacka ca 3 kg potatis, som jag ska koka och låta svalna över natten. För i morgon ska jag fixa världens godaste potatissallad =) Jag o Saga ska till hembygdsgårn och dansa runt stången oxå, runt tolv, och sen ut på sjön =) Som saga skulle säga : Det blir en ToppenDag! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu