Long Day

Åh hej!
 
Trots en kort arbetsdag så är jag hemma nu, 12 timmar senare, och ganska så trött.
Efter jobbet väntade jag på M som hämtade upp mig, och sen åkte vi hem till hans far där dom håller på och bygger någon slags jaktkoja på hjul... ja fråga mig inte, men det ska tydligen vara väldigt användbar =)
 
Jag och Saga ägnade oss åt lek (kurragöma) och att klappa kossorna som betade i en hage intill (ja detta är ute på landet, även om hela tärnsjö ligger ute i ödemarken) :P
Efter ett par timmar var han äntligen klar, och nu är jag både broms-, mygg- och knottbiten, lilltjejen med.
Men ska fixa lite mozzarellasticks åt oss här hemma nu, så känns det snart bättre =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu