Midsommarafton 2012

Hej på er!
 
Hur har eran midsommarafton varit? vad gjorde ni igår?
Jag har nog haft den mysigaste och bästa dagen på väldigt länge. Vi åkte ut ett gäng till Mathias familjs sommarstuga, Saga och två tokiga hundar var med.
Vi har bara ätit jätte gott, drukit vin, öl och sommar drinkar med jordgubbar i, umgåtts och haft det underbart skönt. Jag hade gärna stannat en dag och natt till där, om vädret då hade fortsatt vara fint, men solen strålade hela dagen igår iaf, och det är nästan mer än man kan begära i det här landet, haha.
Jag har sjukt mycket bilder som jag ska lägga upp sen, men just nu orkar jag inte, så ni får en liten bild på mig och mitt hjärta så länge =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu