New Favorite

God Morgon!
 
Klockan är 05.15, och jag är redo för jobb =)
Ville bara visa en liten sneakis på vad jag har på mig idag, gamla jeans och en ny t-shirt jag fick av mor min, eftersom hon inte använt den, och det har blivit en ny basic-favorit.
Jag älskar enkla plagg med en liten twist, precis som denna =)
 
Good Morning! The time is 05:15, and I'm ready for the job =) Just wanted to show a small sneakis on what I'm wearing today, old jeans and a new t-shirt I got from my mother, because she used it, and it has become a new basic-favorite. I love simple garment with a little twist, just like this =)
 
 
Vad tycker ni? / What do you think?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu