Nu blir det skönt!

Nu är jag ledig tills klockan 13 på fredag, och det känns jätte skönt. Sen på lördag sticker vi iväg på kanotpaddling. En massa människor, kanoter, öl och roliga minnen blir det =)
Tyvärr fick jag ta ledigt från en arbetshelg pga det, men detta är det enda under sommaren jag verkligen MÅSTE vara med på, också inföll det på just en sån helg (jobbar bara vart 3:e helg), så det var ett nödvändigt ont, hehe.
 
Nu har jag sovit en timme på soffan, hällt i mig 2 koppar kaffe och känner verkligen att energin har kommit tillbaka. Bra det, för ska äta middag här hemma hos mig med Saga, och sen ska vi till M, och jag vill inte vara så osocial som jag brukar och slockna innan tio ikväll i soffan :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu