Så var min dag

Slopade faktiskt gymmet idag, trots allt. Jag har varit med grabbarna och kollat/ räckt grejer/ målat deras bod, sen tog jag och M med oss hundarna på en cykeltur. Jag själv skulle ALDRIG i mitt liv cykla med någon utav dom (en halvgalen hamiltonstövare, Diva, och en hetsig liten finnspets, Nadja) men han tycks inte se något problem i det, så... haha. Men lite trevlig var det iaf. En ordentlig lunch åt vi oxå, som farfar till Saga o Elvin, gjorde iordning.
 
Nu har jag varit hemma själv i ett par timmar och passade på att ge mig ut på en walk. Lite söndagsstädning och pannkaksstekning står kvar på schemat, för snart droppar nog lill-fröken in här hemma.
En lagom skön söndag har det med andra ord varit. Önskar väl liite att jag och M fått lite egen tid oxå, på tu man hand, för nästa helg står ju kanotpaddling uppskrivet! Då blir det iofs bara han o jag, och 40 pers till ;) Så jäkla taggad jag är inför det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu