Torsdag 21 Juni - Early Morning

Hallå på er!
 
Kl är 10 över 5 och jag sitter påklädd, småsminkad och redo att åka till veckans sista jobb-pass. Pelle far runt här och är piggare än någonsin, vilket han alltid är tidigar mornar och sent på kvällen =)
Efter jobbet har jag en hel del förberedelser att fixa inför i morgon, mat, kransar och packa varma och mygg-täta kläder ;) Haha
 
Jag ska verkligen försöka vila under rasten, för jag är trött som en zoombie efter en arbetsdag. Igår kväll hade jag inga problem alls att lägga mig och somna halv tio, trots att solen sken in genom fönstret. Och att vakna upp med solen "fortfarande" skinande är verkligen uppiggande =) Looove the summer!
 

Kommentarer
Postat av: narabella

Hej. Vilken fin sida du har:) Tänkte bara meddela att jag har tävling i bloggen. Kika gärna in och kolla;)
massor med kramar!

www.narabella.com

2012-06-21 @ 13:16:10
URL: http://narabella.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu