Un Clásico



En klassisk och skön outfit. Alla plagg är gamla som gatan ;) / A classic and comfortable outfit. All items are old as the hills =)

Vecka 25, och för en del av sveriges befolkning är det första veckan av semestern, min kille och mamma t.ex. För mig är det första veckan av 8 schemalagda på jobbet =) Får jag som jag vill, kommer jag inte ha semester förens nästa år, sommaren 2013. Haha, vad hemskt det låter! Men jobb betyder pengar =) Har ni någon semester i år, eller kanske skol lov för en del? Berätta!

 Week 25, and vacation off for some. I am starting my summer schedule that is 8 weeks. No holiday correctly until 2013, haha, how awful it sounds! But the job means money =) What will you do this summer? Tell me!

Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt =)!

2012-06-18 @ 21:10:10
URL: http://linaohlsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu