YES!

Wihooo, jag är hemma och är så sjukt taggad inför i morgon! Jag tror inte ni fattar hur jävla kul det är! Knäpper första ölen vid tio, och sen är dagen en enda lång fest, i en kanot med massa människor och bad/ grillstopp här och var. Det bästa i år är att Josse och Peter följer med, det negativa är att förra årets vapendragare Jocko inte är med, men jag har fått en ny kompanjon i år ;) En stor, stark karl det med, hehe.
 
Nu ska jag hoppa i ett bad, med ett glas rött och försöka komma i säng i god tid, för energi lär behövas tomorra :D
 
Wihooo, I'm home and is so sick psyched for tomorrow! I do not think you get the picture how damn fun it is! open the first beer at ten, and then the day is one long party, in a canoe with a lot of people and bath / grill top here and there. The best thing this year is to Josse and Peter comply with, the negative is that last year's sidekick Jocko is not, but I have a new partner this year;) A big, strong man it with, hehe. Now I'll jump in a bath with a glass of red and try to get to bed in good time, the energy would be necessary tomorra: D
 
Last year- 2011
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu