Det blir bra

Hej.
 
En liten resumé av sista tiden:
Ja, jag och Mathias har brutit, vem som gjorde vad är inte viktigt, för konstigt nog tycks folk vara väldigt intresserade av vem som lämnade vem, så jag låter det vara osagt.
Vi är iaf ändå vänner, och behandlar varandra, och uppdelningen med Saga respektfullt, och det är jag tacksam för.
 
Jag har även fått väldigt bra och fin kontakt med en kille jag lärde känna för ett par år sen, typ, då jag och M hade uppehåll, men som jag aldrig började dejta, utan vi sågs några gånger för utekvällar på krogen. Jag började bara träffa honom nu igen för att ta en öl, och en fika, men ju mer jag pratade med honom, ju mer tyckte jag om honom, och nu är vi (lite väl tätt inpå uppbrottet,det erkänner jag) lite mer än vänner.
 
Allt är nytt, och konstigt, men nu tänker jag gå efter magkänsla, och när magen mår bra, så mår jag bra, haha. Jag kommer alltid ha M i  ett fack i hjärtat, i min ålder har nog de flesta någon som fått en speciell plats i hjärtat, och vi har upplevt mycket tillsammans, och fått en fantastisk dotter som vi har uppfostrat tillsammans, så hur skulle han bara kunna "försvinna"? Men jag är redo för nya kontakter, nya människor och vänner som förgyller mitt liv =)
Som jag brukar säga: Det blir bra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu