Det förbjudna?

Vissa saker är tabu att uttrycka sig om. Alkohol går bra, rökning inte (i positiv bemärkelse)
Lycka i ett hett, sexuellt förhållande går bra, men inte lyckan i one Night stands.
Olycka efter ett krasat förhållande går bra, men inte lyckan efter ett krasat förhållande.

Allt måste alltid "passa" alla andra. Eller man är rädd för att man själv inte passar om ens tankar inte gör det.
Jag har ofta upprört med mina ärliga åsikter, och dom följer inte alltid normen för vad som är "ok".
Men så länge jag är lycklig, inte skäms över mig själv och inte personligen hoppar på en enskild individ, så kommer jag fortsätta göra, och känna som jag gör.
Just nu, känner jag lätthet :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu