Det gör ont att göra illa

Hej!
 
Å vilken lång em/kväll det har varit. Dels på jobbet, och sen hämtade jag Saga som fick spendera kvällen hos Josse och Peter, och väl hemma avslöjade jag för henne att jag och pappa inte kommer fira jul ihop i år, och alltså kommer det vara jag som får vara Saga-lös i jul :(
Den 22:a tar jag med henne hem till mamma och Håkan, så delar vi klappar och äter gott och myser där, sen den 23:e kommer jag fly min kos, för jag vill inte sitta hemma själv på julafton eller jobba, så jag vart erbjuden att följa med K till hans familj.
Eftersom det är en bit bort så blir jag borta några dagar.
Jag ser fram emot det, jätte mycket. Jag behöver komma bort lite, ska bli jätte kul att träffa nya människor och se nått annat, men en liten tagg kommer finnas i bröstet på mig, min groda.....
 
Det blir skumt och konstigt, men det är en negativ följd av mitt beslut. Därför är jag mycket glad över att få uppleva något nytt, för då kommer jag ha tankarna på annat håll =) Sen blir det ju massa jular, och andra högtider som hon kommer vara min på =)
Självklart vart hon ledsen, men jag lovade henne en kanonjul! Så bäst för Matte att han fixar det ;P hehe. Nä, men jag vet iaf att han gör det bästa av den, så för den sakens skull är jag helt trygg.
I morgon ska jag o Saga jula till det, och åka puuulka, för det har ju kommit så sjukt med snö!!! Lovely :-D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu