För nya vänner!

Tjao!

Ska hem nu från Uppsala efter en alldeles perfekt fredagskväll med mat som vi lagade till i det stora köket på hotellet där Olle bor för tillfället. Ganska intressant var det, för det är många olika kulturer som rör sig där, och män i kjol som flyter runt :-P Sen middag och öl vart det innan vi gick till bion vid tolv och såg den sista (?) Twilight-filmen, Breaking Dawn part two, och sen var jag så trött så promenaden hem kändes väldigt flummig, men skit kul hade jag!

Och det kan jag tacka härliga Kenny och Olle för :-) Riktigt sköna människor som jag blir riktigt glad över att ha lärt känna, så en skål för dom, och för att ibland våga släppa allt gammalt och tryggt och kasta sig ut i något nytt, hur ont det än må göra ibland. När såren läker står jag starkare och bättre och känner att jag vågat göra rätt.

Myspys kväll står på schemat ikväll, med många ljus, två galna kaniner och min alldeles underbara lilla kicka, som jag längtar så efter <3

Haha! knäpp, glad trio :-P


Kommentarer
Postat av: monica envall

Filmen verkade bra eller...hm. :)

2012-11-17 @ 22:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu