Huller om Buller

God morgon.
 
Jag och Saga bestämde oss för en rejäl sovmorgon i morse. Jag var helt slut när kl ringde vid sju och hon var inte så pigg hon heller, så dagis fick va. Vi tar en lekparkstur snart ist =) En varm dusch får starta dagen och sen ska jag försöka stänga inne alla känslor som åker berg o dalbana i mig. Egentligen är jag helt på det klara med vad JAG vill, men jag får motstånd från oväntat håll, och det känns, inte så bra.
Men för att slippa risken att få ett nervsammanbrott här så ska jag vara lite "manlig" och stänga av ett tag, hehe. Kan dom så kan jag. Jag har arbetet som kallar hela helgen så jag ska fokusera på det.
Det blir bra. Puss o hej på er så länge.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu