Idag

Tjopp tjopp!
 
Helgen har varit en blandning av rastlöshet, skönt lugn, ostressig (inte alltid bra), mysig, ledsen och varm.
Ser liiite fram emot veckan med lite mera jobb och en å annan sak inplanerad, jag trivs lite bättre så =)
Idag har vi inte gjort mer än att störa Josse och Peter lite i möbel-krångel, men det resulterade i att jag fick en fin, vit kökssoffa iaf ;). Nu måste jag dock måla resten av köksmöblerna vita oxå, men det har jag tänkt på länge så...
I morgon jobbar jag kväll, så jag kan ta en softarkväll i soffan idag med =)
 
Nu börjar jag bli riktigt glögg- och pepparkakssugen, men som vanligt föredrar jag den ljusa apelsinglöggen från blossa, mumma!
 
Dagens:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu