Kvällspass

Tjena!

Är på jobbet ikväll och jobbar kort tur, skönt det, har sovit risigt inatt :-)
Saga är på zombie kalas och jag åkte till stan igår kväll för att köpa en djävulsdräkt åt henne och present åt pojken som fyller år...
Jag köper det, plus julklapp åt Saga och sen lite smått åt mig själv inne på New Yorker.
Sen tar jag en öl med en kompis och pladdrar några timmar, och helt utan tanke, kommer jag på nu i morse, att jag åkt ifrån den as stora kassen!

Nu är grejerna omhändertagna och i tryggt förvar, men paniken när jag inser att Saga inte har någonting till kalaset!
Tack o lov för fantastiska Josse, som trots en megaförkylning, som jag gett henne, sätter sig och trollar med en gammal svart klänning från mig, och syr horn och grejer :-D Tack Josefine!!!

Skönt att allt löser sig ibland, men vilket jävla arsle jag är då!
:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu