Ny medlem i familjen

Tjeenare!
 
Har hittills haft en riktigt skön kväll, men börjar tappa fokus nu och har mer att stå i, hmmm, snabbuppiggande som man ändå kan somna på om ca4 timmar...tips???
Iaf så jobbade jag mellan 6.45-15 idag, och samma i morgon. Efter jobbet kom jag hem och lassade alla mina jäkla flaskor och tomburkar som väller ut överallt och gick o pantade! Så jävla tråkigt det är! Sen tog jag iaf en promenad med Josse och nu har jag satt i mig en kesella och en kopp rött te med honung i.
 
I morgon vankas det stan efter jobbet, och bio (breaking dawn 2) och mat =) Kan inte sitta å åka hem emellan jobb o stan, så får väl duscha på jobbet lr nått, och fixa allt ikväll.
Bläsch! Nu måste jag in i duschen.
 
Vi har btw fått en ny liten familjemedlem, och jag tillbringade 20 minuter liggandes på golvet direkt jag kom hem. Min stora, Pelle har dessutom blivit så mysigare sen kastreringen, och han följer den nya lilla Nova som en hund ;) He´s in looove <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu