Nytt försök

Gjorde ett inlägg i orse som inte ville publiceras? Skumt.
Dagen har varit slö, men jag har iaf storstädat, och ätit ordentligt, för senaste tiden har måltiderna varit få, små och inte så näringsrika, vet inte varför. Började känna att det påverkade mig väldigt negativt, ont i magen, virrig och almänt dåsig stundoms, så nu är det skärpning!
Det blir bara så när jag inte tränar, då äter jag inte heller :(

Nu ska jag snart se en Aniston-film som jag aldrig sett förr, och eftersom jag gillar henne och alltid väljer film efter skådisar, så trodde jag inte det fanns någon jag inte sett, men tji fick jag =) Något att se fram emot denna helg iaf, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu