Saturday!

Hej!
Min blogg har typ dött känns det som, men inte jag! =) Men mina känslor har gått upp o ner som en berg o dalbana senaste dagarna. Det här har inte gått som jag förväntat mig, uppbrottet med M, men det kommer bli bra det oxå. Ibland är jag väldigt lycklig, ibland känns det som att jag ska kräkas upp mina innälvor. Skuld förmodar jag.
Det gör mig iaf gott att arbeta lite nu, då vingas jag stänga av, och när jag kommer hem ser jag mycket klarare på saker och ting. Jag sköter mig rätt bra tycker jag! =)
 
Nu har jag försökt 2 ggr att kolla på en film, 8 mile, och nu är jag redo med ett glas rött och en liten form nachos med taco-sås och smält ost över. Har även varit försökskanin och provat bada med Josses hemmagjorda badbomber. Vet inte riktigt vad dom innehåller, förutom massa olivolja, men nu är jag len som en babyrumpa ;)
Ha en trevlig lördagskväll på er!
C Ya!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu