Senaste dygnet

Tjo!

Det har blivit mycket åka buss till o från Uppsala nu på senaste. Men för en god sak ;-)
Strax innan jag hoppade på bussen till jobbet i e.m så smällde vi i oss en stor tallrik pasta på nån resturang, och jag kommer nog fan va äckelmätt resten av dagen nu, haha.

Igår kom jag fram till att jag hade den perfekta lediga dagen. Sovmorgon med min lilla groda, frukost/kaffe besök av bästa vännen, Josse, som lurade på mig någon kinesisk ansiktsmask som stelnade och sen skulle dras bort. Och det var sjukt smärtsamt! Kändes som att övre hudlagret följde med :-P Tur hon inte tar mina svordomar och elaka ord på allvar.

Sen åkte jag in till stan, träffade Kenny och Patrick som jag åt en sen lunch med och sen satt på ett mysigt kafé och fikade med :-)
När vi kramat P hej då hann vi hem och slöa lite, innan näste man, Olle, skulle mötas upp, och då vart det kina buffé .
Köpte även på mig alla viktiga bassaker i en ny sminkväska. Dyrt blir det :-/. Sen vart det en flaska vin och prat halva natten igenom. Riktigt fint att ha någon att kunna pladdra om allt och inget med. Kul att få en karls synvinkel på allt. Lång sovmorgon i morse och sen brunch innan hemfärd och jobb.
Hemma i t-sjö är jag vid halv tio ikväll, och då får jag hem Saga :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu