Torsdag 22 November

Sitter och lyssnar på magnus uggla (nostalgi ;)) och har släpat fram alla oanvända klänningar som hängt ensamma i garderoben i ett halvår eller mer, för i morgon mina vänner, ska Fia ut o dansa!!! Heltaggad är jag, för det var sjukt länge sen, och det var ännu längre sen jag verkligen VILLE ut, så nu är det bara klänningsproblemet som återstår :P
 
Igår kväll träffade jag iaf Lisa en timme och hävde ett par öl, sen mötte jag upp Kenny, eller han anslöt sig till oss, och senare kollade jag på en film som kan hamna på topp 5-listan över mest värdelösa filmer någonsin (Chernobyl Diaries)! hehe, men det var ett gott försök iaf. Vill bara uppmana folk att inte se den ;)
Dagen började med lunchbuffé på Dragon, och jag som knappt kan äta frukost alls tycker jag var riktigt duktigt som tog en överfull (typ) tallrik, men friterat o ris. Men inte kan jag tacka nej när jag blir bjuden, bara det gör det gott, haha. Sushi har jag ju gett mig fan på att börja gilla, så t.o.m det vart det ett par bitar av. Krävs mer övning dock.
 
Fick dessutom jobb nu på schema resten av året, så det ger mig lite lugn och ger mig tid att söka jobb. Kanske jag får börja söka utanför ramarna, för plötsligt känns undersköterskor inte så eftertraktade längre (?)... Hörde dessutom att över 200 usk på akademiska ska få sluta, det betyder ytterligare 200 drygt som vill ha samma tjänster som jag i Uppsala :-/ Byta stad kanske??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu