Torsdag 8 november

God morgon!

Ursäkta ett par dagars frånvaro, men jag har haft så mycket i huvudet att bloggen inte varit aktuell, men vem lider av det! :-D

Idag börjar min arbetsvecka med 2 kvällar och en lång helg, ska bli lite skönt. Igår var jag sjukligt trött på kvällen så jag la mig typ vid halv nio, men hade ändå as svårt att komma upp vid sju när kl ringde. Grodan ska till dagis och jag ska ta en promenad med Josse tänkte jag, sen slöa lite innan hon ska hem från dagis, och sen blir det jobb.

Ha en bra dag alla fina!

Bjuder på en nyvaken Gabbe och jag ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu