Tumme upp & Tumme ner

Tjo!

På jobbet igen, och eftersom jag är här 45 min innan jag börjar (6.00) så tog jag mig en kaffe, delicatoboll och ett modemagasin, och nu ska ni få veta vad JAG gillar o inte gillar i trendväg :-D Yeeeyyy....

Gillar INTE:
"rik-kärring-päls". Ska det va fuskpäls (vilket det ska) ska den va smakfull och ungdomlig.

Kläder som "hänger" och inte har någon figursydd passform alls!

Gillar:
Naturligt blont hår

Sommarfräsha tjejer

Vinrött!!! Älska den färgen

Fina och/eller sexiga underkläder. Vem gillar inte? ;-)

GOD MORGON FREDAG!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu