Vänner, Who Knows?

Go Kväll! Eller Go Natt, egentligen, för snart ska jag lägga mig. Men jag har jobbat kväll, och lärde lägga mig i ett riktigt varmt och skönt bad direkt jag kom hem, och sen har jag pratat i telefon med mamma i nästan 2 timmar, och DET händer inte ofta. Dels så är jag faktiskt ingen telefon-pratar-människa, tycker bara det är drygt och promenerar runt runt i lägenheten hela tiden, jag kan inte sitta still när jag pratar :P, Men nu hade vi massor att prata om, så tiden flög iväg, och det var trevligt.
 
I morgon är jag barn- och arbetsfri, så jag ska börja morgonen med en promenad hem till morsan, hon bor några kilometer härifrån, och ta en kaffe och söka lite jobb, till oss båda, och e.m kommer jag åka till stan och möta upp en vän.
Apropå vänner, hela den här grejen med att jag och M har brutit upp, har verkligen resulterat i vilka jag känner är vänner. För ärligt talat, så har dom jag minst väntade, brytt sig väldigt mycket (och jag vet inte om det mest beror på nyfikenhet lr riktig omtanke) och dom jag trodde var självklara, att dom skulle ringa och låta mig prata ut, ja dom har inte yppat ett ljud om det :-/.
Jag känner mig förvånad, och aningen sårad, för det bevisar att folk man tror sig vara nära, bara är ytliga, och bara "bryr sig" när det gäller sociala sammanhang och utgångar...  Det är inte vänskap.
Visst har alla såna vänner oxå, men jag trodde att vissa av dessa vänner var "verkliga", fattar ni? Men jag fortsätter som vanligt, nu vet jag ju iaf, och det är ju alltid bra! =)
 
Kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu