Bilder på helgen!

Fredag: Började med att möta upp Lisa i Uppsala och innan vi tog tåget till Stockholm tog vi en öl och åt en god lunch på resturangen nere vi dcentralen.
Sen strosade vi runt i Stockhlm några timmar, jag köpte en fin klänning inne på nån butik, och hatten på Blue Fox (älskar den butiken). Vi tog ett glas rött på en innegata och kollade på människor som slutade sina arbeten och var på väg hem.
Sen tog vi oss till globen och anexet där X-faktors fredagsfinal hölls.
Det var varmt, mycket väntande innan allt äntligen drog igång.
I Tv reklamerna fick man sitta kvar på sin plats och scen-folk sprang runt och piffade på juryn osv.
 
Var hemma i tärnsjö igen vid halv två på natten, och då visar det sig att min annars toknyktra granne Vera (mamma till Sagas kusin Elvin) var barnfri och hade fullt hålligång hemma. Det hörde inte till vanligheterna, att kliva in och se en full Vera dansa runt ;) Kom ner till mig runt halv sex på morgonen och slutligen i säng ytterligare en timme senare.
 
Lördag: Gick upp halv två, fick hem Saga som har sovit hos morsan, slöar i soffan ngr timmar, men sen upp, duscha och gjorde mig iordning för att gå hem till mannen och ha en mysig kväll, och vart bjuden på världens godaste middag, Älgstek, hemmagjord gräddsås (typ den godaste ever) och kanderad potatis.
Kollade film, drack lite vin och somnade gott.
 
Söndag: Tog hand om disk hos M innan jag o Saga gick hem till mig, städade, badade och gick sen på bio här i t-sjö och såg "Modig". Riktigt bra, lite läskigt för Saga under björnbråket, men annars gillade hon den.
Senaste timmarna har hon ränt runt med Elvin här hemma och hos Vera, jag o Vera tog en cigg och pratade om att det snart är dax att ta oss ut på krogen ihop ;)
NU slappar jag i soffan, med lite mörk choklad som snacks. I morgon är jag ledig och ska göra någon nytta, typ.
Natti natti!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu