Dax att skärpa sig igen!

Hej!

Idag är en sån där fulländad "må-bra-dag" då jag känner att jag verkligen GJORT något! :-)

Upp 4.45 i morse, fixa mig, Saga (fast hon är duktig på att fixa själv) lämna dagis, jobba, hem och ut på en promenad, får hem grodan och medans hon kollar på Lilla Jönsonligan tog jag ett bad med ansiktsmask och grejer, och nu lagar jag middag.

Ska diska och dona sen, och SEN när hon ligger, ska jag själv lägga mig i soffan med en film :-).
Nu har jag legat på latsidan ett bra tag med motion och träning, och då påverkas även kosten, konstigt nog, men nu ska jag ta tag i allt igen!
Äta ordentligt, bort med bröd, pasta, potatis och liknande, och framför allt, bort med fikat på jobbet!!! ;-)
Börja pröjsa gymavgift NU! Jag var ju så duktig och envis, och mådde så bra, så back on track :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu