Free Day!

Morrn morrn!
 
Sitter med en skål mussli och smaskar i mig. Ledig idag, och i morgon börjar jag inte förens fyra på e.m, så det gör att det inte blir någon stress i säng i kväll heller ;) Så skönt!
Jag ska börja dagen med att luncha med Joanna och hennes lilla bebis, som jag inte haft chansen att se än, och packar med mig träningskläderna för att gå ner på gymmet efteråt.
Har bara fått i mig en (!) kopp kaffe här, vilket inte är ok! Speciellt inte ens lediga dag, så det blir till att köpa och hälla i sig ;P
 
I morgon ska jag nog köpa en ny kamera (min bestämde sig för att bada i en skål vatten för 2 veckor sen), så pga kamerabrist har det därför bara blivit Iphone-bilder här, som ni nog märkt, men snart kan jag knäppa kort igen!
Nu blir det för ovanlighetens skull ett bildfritt inlägg :-(
C ya later!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu