Friday

Hejsan.
 
Mår mördande dåligt. Hata hata hata förkylningar, speciellt när man är lika ynklig som jag vid varje sjukdom. Jag är inte skapt för o va risig :P
Ställde klockan och lämnade Saga på dagis för en timme sen, och eftersom det verkligen vräksnöade på vägen dit så var någon överlycklig =)
Jag minns den känslan, första snön. Man såg oändliga möjligheter med snöbollar, gubbar och pulkor. Nu ser jag bara kyla, halka och brutna höfter, haha. Nej då, SÅ bitter är jag inte. Det är faktiskt skitkul att åka pulka! Längtar tills det, och sen hem till värmen och dricka varm O´boy med vispgrädde i ;) Nog har vintern sina tjusningar oxå. Framför allt är det väldigt vackert, speciellt på kvällarna, när det lyser varmt i alla hus och stugor, och det ryker från skorstenar.
Nu vart jag faktiskt riktigt sugen på vinter!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mina sötnosar:)Jag kommer i håg när du ville komma till välden, då blev jag buren till bilen. Det var snö upp till låren.Visst var det mysigt när vi red på kvällen då hästarna pulsade fram, visst är det mysigt med snö ibland:)

2012-10-26 @ 17:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu