Fullbokad vecka

Go Kväll!
 
Ja, man hinner inte ens landa efter helgen, för veckan startar på nytt och jag kommer ha full rulle. Enda lediga dagen i morgon, men då ska jag befinna mig på okänd plats i Uppsala kl 10, och jag måste lämna barn på dagis vid sju för att ta bussen in.
Sen är det kvällspass ons, tors och dagpass fredag, och direkt efter jobbet då (fredag) ska jag fara iväg på nått skojsigt! Men SEN, jäklar vad jag ska slappa och njuuuta av helgen :-D
 
Jag känner mig iaf äntligen typ frisk, men trött, så ska snart krypa i säng. Bara ligga ett litet tag till i soffan.
Såg ni btw X-Factor ikväll? Jag tycker seriöst att det var många bar grupper (2 av dom skulle jag kicka direkt), och jag tycker verkligen att Ellis grupp, J.E.M, ska gå vidare, och hoppas dom kommer LÅNGT isf. En rolig och bra kombo vart dom.
Killen är suverän (konstigt att han vart kickad över huvud taget faktiskt), och deras stilar missmatchar varandra totalt och på ett skitcoolt sätt. Luv It!
 
NU säger jag tack o hej för today! C Yaa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu