Good Morning!

Hej på er!
Vaknade vid tio av att Josse banka på dörren, så jag fick börja morgonen med kaffe, cigg och att ventilera mina tankar och känslor, ganska välbehövligt =)
Idag ska jag bara försöka tvätta lite kläder, men sen vid tre åker jag in till stan, och möter upp Lisa och Cribbe (Ellis kille) och tar mig några tisdagsöl.
 
Jag satt uppe lite för länge inatt och kollade på två filmer, och jag kom att tänka på en sak, Finns det verkligen sånt som "lyckliga slut"? Att vara HELT tillfreds med allt i livet måste vara en fantastisk känsla... finns det verkligen? Är NÅGON helt och absolut nöjd med sin situation? Inte vill ändra eller lägga till någonting alls... Söker vi inte alltid efter mer, något nytt? Är det inte det som driver en människa framåt, att ha nya mål och drömmar?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu