Home

Hej igen!
 
Nu är jag åter hemma och dricker lite kaffe. Ska strax iväg och hämta Saga på dagis, och när vi kommer hem ska jag tvinga henne att städa sitt rum, och jag ska göra detsamma i resten av lgh, för sen kan jag hänga upp dom nya gardinerna jag köpt, och ställa upp ljusen osv ;-)
 
Jag är nöjd med dagen. Nästa vecka får jag veta om jag kommer vidare till interjuv nr 2 och sen får vi se. Jag har tur nog vik en månad till på nuvarande stället. Hoppas på ett bra besked.
Usch, det är så läskigt med dessa interjuver och alla frågor ."vad kan DU bidra med för den här tjänsten?" och "vad tycker du är bäst resp. sämst med en sån här tjänst?" osv osv.
Man känner sig så dum, och verkar inte veta varken ut lr in till slut :P
Hoppas inte jag verkade virrig och knäpp iaf, det vore väldigt illa i så fall, haha.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu