Öl och frustration

Har "blivit av med" min dotter, men kan inte släppa henne ur tankarna. Befinner mig i karlns lgh, och dricker öl och bailis (stavas antagligen inte så, men) medans han är i duschen. Har haft en irriterande rastlös känsla hela dagen, och är inte alls på ligga-i-soffan-humör. Snarare vill jag få utlopp för vad det nu är som rör sig i kroppen. Det börjar likna frustration. Sabaton spelas och det både muntrar upp, och triggar, vad det nu är som känns... Ggaaahhhh!!!

(ska tillägga att jag försöker vara en glad och älskvärd flicka)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu