Onsdag 10/10

God morgon!

Har befunnit mig på jobbet i 3 timmar redan, men eftersom jag har varit härifrån i fem dagar så känns det inte som att det går någon nöd på mig :-)

I morse vaknade jag hos M, och vi gick alla upp tillsammans, och jag tycker det är så mysigt!
Dom äter frukost, jag springer runt, tv är på, vi pratar och trängs i badrummet, familjemorgon ! Har saknat och SAKNAR det.

Igår i bilen på väg till stan och min intervju. Den kändes bra! Jag vet att flera söker tjänsten, men jag Hoppas hoppas hoppas. Den känns perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu