Onsdag 31 Oktober

Jag suger på rubriker, märker jag. Varför vill någon veta vilket datum och dag det är, från min blogg? Jag skriver ju t.o.m fel datum ibland :P Hehe
Men God morgon!
Sitter i sunkkläder och dricker kaffe, Saga käkar frukost och är mer klar än jag, men jag gillar att softa på morgonen, därför ställer jag hellre klockan en halvtimme tidigare än nödvändigt, bara för att få slöa runt ett tag oxå =)
 
Igår kväll efter jobbet vart jag som sagt bjuden på middag uppe hos Kusin Elvin och Veronica, och ungarna vart vakna på tok för länge, bara för att vi inte kunde ge oss någon gång med allt prat och småätande från middagsresterna. Drack något glas vin och öl oxå, men när jag och Saga väl kom ner till oss, så verkligen stupade jag ner i soffan, och sen mådde jag fan illa av trötthet. Glömde liksom bort hur trött jag var där ett tag, men verkligheten kom ikapp sen, hehe.
Just nu så är det "efterdyingarna" av mega-förkylningen, vilket betyder HOSTA! Hostar mig igenom nätterna nu och får knappt nån sömn alls.
Ska iaf klä mig varmt och gosigt nu och ta en promenad efter dagis-lämningen, sen söka jobb.
Ha en fin onsdag allahoppa :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu