På "uppvaket"

Tjallå!
 
Vilken stressig dag det har varit hittills, men nu är det tyst och lugnt här hemma.
Jag tvärförsov mig i morse, t.o.m så jag kom för sent till jobbet, och det brukar inte hända. Eftersom arbetsdagen var kort i från början, så vart den löjligt kort nu ist.
Var iaf in på banken och plockade ut pengar, handlade och åkte hem, och möter upp veterinären utanför dörren.
Hon var här för att kastrera Pelle, så han fick sömnspruta, och när han somnat så låg han på rygg på en handduk och hon fixade ingreppet hur snabbt och fint som helst, medans jag höll honom (tydligen kan dom rent reflexmässigt rycka till när hon drar ur bollarna, inte konstigt egentligen) men han sov så gott så, och nu ligger han inlindad i handukar och jag vakar över honom.
Han får ju inte känna sig ensam när han väl kvicknar till =)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Undrar vem det är mest synd om,mamma eller son?

Svar: Antagligen "son".
S

2012-10-25 @ 17:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu