Perfekt fullspäckad dag!

Aaaahhh, go kväll!
 
Vilken helt perfekt ledig dag jag har haft, kunde inte blivit bättre =) Har inte gjort ett handtag i hemmet, men istället hunnit med att ha trevligt, träna, färga hår och ha ännu mer trevligt.
Började med våffel-lunch med en massa bebisgos (ja, mitt baby sug är stort nu), t.o.m en bajsblöja från en 6 veckors bebis är gulligt!! haha.
Det var ju naturligtvis jätte kul att umgås med mamman oxå, Joanna. Fanns en del att prata om, mest förlossningar och barn då (har man själv gjort en förlossning så ÄR det ett kul ämne, faktiskt).
 
Efter det vart det gymmet med Mathias, där jag körde lättare träning på armar och mage, och avslutade med endast 10 min löp på bandet, en lagom uppstartning =)
Sen vart det hem och lägga en ny toning i håret, och dricka kaffe, såklart, och efter det har vi spenderat kvällen en trappa upp, hos Veronica och kusin Elvin.
Pizza, prat och kaffe vart det, och knappt 10 minuter efter att jag och Saga gick ner nu strax efter nio så slocknade visst bägge ungarna på stört :-D
Kul det är att hinna vara lite social för en gångs skull, haha.
 
Lilla Lia =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu