Skön dag

Tji!

Tydligen fick min dotter inte komma till dagis idag. Det hade blivit ett missförstånd, så hon får en dagis-fri vecka.
Istället tog vi en promenad med Josse i morse, och sen hängde vi där hemma ett par timmar.
Jag lagade en riktigt misslyckad middag , så vi har egentligen inte ätit så bra idag. Tur Saga älskar smörgåsar :-P

Vi gick på bio nu ikväll och såg Madagaskar 3, riktigt mysigt. Nu har vi legat i hennes lilla säng och läst serietidning. Tänkte slå på en film nu, iklädd mys-trosor och stor t-shirt, bästa slappklädseln.

Den "sexiga" sanningen :-P


Kommentarer
Postat av: Liz-Marie Persson

hahhhaha.. ja du har ju bytt trosor iallafall:))

2012-10-31 @ 23:32:43
Postat av: S

Hahaha, jepp, men jag har nog avslöjat vid det här laget att min underklädeslåda innehåller ett x antal osmickrande trosor :P

2012-11-01 @ 12:45:25
URL: http://sofiakjonsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu