Skräckbröllop

God morgon.

Jag vart väckt onödigt tidigt, bara för att 5 min senare säga hej då till M som skulle iväg på sitt.

Jag har haft en svettig och orolig natt. Drömde att vi helt plötsligt skulle gifta oss, helt oplanerat, och 50 minuter innan vigseln ringde jag i panik till Josse som hade en bröllopsklänning hemma, och när jag står utanför kyrkan ser jag ut som en stor, knallrosa gräddbakelse!
Slöjan var vit, men jätte stor och jag såg typ ut som en nunna i den, PLUS att tiden var dubbelbokad i kyrkan, så vi hade dubbelbröllop med ett ex till Mathias!

Värsta dagen i mitt liv, kan man säga :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu