Söndag 28 Oktober

God Morgon!

Jag kan andas genom näsan, jag känner mig inte sjukt bakfull, ångesten är mildare. Jag håller på att bli frisk!!! Hahaha, vilken befrielse!
Tyvärr har jag blivit av med en hel arbetshelg pga förkylningen, mycket ob, men det är som det är.

Idag ska Saga hem till Norah, sin kompis, och jag ska passa på att betala räkningar, röja lite grann, skiten har bara samlats på hög nu senaste dagarna, har inte orkat nått mer än det nödvändiga, typ laga mat åt oss, och söka lite jobb.
Nu måste jag verkligen fokusera på positivt tänkande. Allt är möjligt, och allt kommer bli som jag vill. Jag är ung och livet är långt =)

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu