Testing new camera

Jag är dödligt trött, trots 2 koppar kaffe, stillasittande här i soffan, så känner jag mig överkörd av en lastbil lr nått. Tyvärr har jag en dotter som behöver utfodras ikväll, så jag kan inte ligga här precis hela kvällen, men närapå så kommer jag göra det.
Fick ett sms nu oxå om att min gina-paket kommit till posten, och det MÅSTE jag ju nästan få hem, på nått vis.
 
Köpte iaf en ny liten digitalkamera igår, med minneskort och allt i, för en liten 500-hundring, och bästa sättet att testa alla inställningar är ju på ljus =)
Orkar inte joxa nå mycket med den idag, men lite myskänsla fick jag till iaf ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu