Tisdag 29 Oktober

God morgon!

Idag väntar en arbetsdag fram till tre, och sen ska jag fixa ett par snabba ärenden och sen blir vi bjudna på middag uppe hos Vera. Igår vart vi bjudna på middag hos Marina och Roger, så det här startar som en lönsam vecka, hehe :-P

Nä, men jag är tacksam för mina vänner. Dom håller mitt huvud på skaft och hjälper mig framåt (vare sig dom förstår det själva lr inte).
Arbetsmässigt ser veckan klen ut, men försöker inte få panik över det, utan ska ist se vad jag kan göra åt saken. Tänk vilken befrielse det skulle vara om jag bara fick en fast tjänst! Har ju gjort den där jävla utbildningen nu och levt som en kyrkråtta, nu är det fan min tur att få lön för mödan! Basta!!! :-D

C ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu