Tisdag

God morgon folket!
 
Har just kommit hem från M och ska till och fixa lite här hemma, min dotter kaotiska rum t.ex. Och sen i e.m ska jag in till stan på intervju nr 2. Detta är på ett assistansbolag och första intevjun gjordes med en handledare, och då gick jag igenom första sållningen och idag ska jag träffa en familj som jag hoppas få jobb hos =)
 
Jag får åka bil till stan, och det är skönt att slippa ranta runt bland bussar och stå och frysa.
Jag får nog inga direkta besked idag, men håll tummarna för mig! :-D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu