torsdag kväll, men det vet ni redan.

Hejsan.
 
Jag har jobbat idag, mellan 13.30-21, och innan dess vaknade jag, tog en pw mws Sabaton i öronen, sen hem o åt frukost, duschade och åkte till jobbet. Inte en så intressant dag med andra ord, därav det uteblivna bloggandet. Ärligt talat är jag inte riktigt lika "besatt" av att blogga längre.
Det är ganska skönt, att bara skriva när man har lust, och inte bry sig om vilka som är intresserade.
 
I morgon har jag som jag sagt tidigare tagit ledigt från jobbet, för jag ska åka till Stockholm runt lunch, med Lisa. Där ska vi först flumma runt, käka, dricka och sen gå på X-factors första fredagsfinal. Tydligen är Ellis grupp J.E.M först ut, så det kommer bli skitspännande ;)
 
För övrigt så går jag runt med en ganska neutral känsla i mig. Svårt att förklara. Jag vet inte om det är bra eller dåligt. Jag får ju ofta höra att jag tänker och känner för mycket, och nu gör jag plötsligt inte det... Men jag känner samtidigt att det kan leda till "missnöjda" (för andra) förändringar, och det i sin tur kommer få mig att börja fundera igen...
Haha, jag gör det ju nu, funderar för fulla muggar! Jag kanske är mig själv iaf, men på nått nytt vis.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu