Arbete och slappkvällar

Hallooj!
 
Min andra "lediga" dag denna vecka har jag spenderat på, ja, jobbet. Vart inringd igår på en lång-dag och jag vågar inte tacka nej, så nu har jag alltså jobbat mån-tis, och nu tors-mån. Suger, men jag har lite skoj framför mig som kräver pengar, så det är bra ändå =)
 
Ikväll är jag helt ensam hemma,och antagligen resten av helgen med, så nu ska jag nog ta ett bad, och sen slappa soffa tills läggdax. Käka lite melon, plommon och mörk choklad.
Provade på jobbet idag att äta champinjonsoppa, men den luktade godare än den smakade kan jag meddela, och nu typ rapar jag chmpinjonbubblor, typ :P haha. Fräsching, I know ;)
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu