Chill chill

Fan, den här jävla bloggen e ju dum i *****! Just suttit och skrivit ett inlägg om mina förhoppningar att hitta ett nytt boende med min man, fördelar resp. nackdelar med att bo själv och att sakna honom, men när det skulle publiceras "vart det fel på servern" så nu skiter jag i det! SUR
 
Ja ja, jag chillar och slappar i soffan iaf, trött, nöjd och glad. Slår på en film snart, som jag kan se hälften av innan jag kryper till sängen (hatar att somna i soffan, då e min natt sabbad).
 
Kram på er så hörs vi i morgon =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu