Här sitter man...

....och röker mina jävla cigg när jag egentligen borde sova.
Men bara för att kroppen vill sova behöver ju inte hjärnan vilja det :-/

Hatar när det snurrar av onödiga tankar som man lika gärna kan fundera på under morgondagen. T.ex så LOVADE jag oss att inte bo här en enda vinter till, men det finns ju inga lägenheter! För första gången är typ vartenda lgh här i hålan upptagen. Och att klämma in mig i en 2:a med Saga OCH M finns inte på kartan. Jag behöver bo större redan nu, när vi bara är två :-P

Saga och jag har iaf haft en toppmysig måndagskväll, och efter x-factor åkte hon med pappa hem. Han är inget fan av såna program, så vi återberättar typ allt ist, hur det går för Elli osv ;-) Och det går BRA! Duktiga tjejen.

Nä, nu lär jag krypa i säng så vi hörs mer tomorra! Puzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu