*ingen rubrik*

Ggghhööö, så äckelmätt jag är. Nu, efter middag och allt känner jag att energin börjar dala, men det gör inget! För jag har fan hållt full rulle hela dagen, och det känns kalas att ha orkat med en promenad, hämtat grodan, slappat ett liiitet tag i badet med CHIC, lagat mat och nu innan x-factor börjar ( uttagningar nr 2 startar) där min vän Elli är med så ska jag ta hand om disken.
Vet att jag om ngr dagar kommer ha slut på ork till allt, typ lagom till helgen, och då kommer mitt hem förfalla, så det är lika bra att hålla undan medans jag kan ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu