Ljusglimtar i min vardag

Hejsan!
 
Min dag har varit rätt bra. Gick upp vid 8 och hjälpte Saga komma iordning till dagis, lämnade henne och gick ut på en ca 40 min promenad. Tanken var att äta frukost hos M och sen gymma, men det vart en tripp till Sala, och efter det hade jag tappat all träningslust, så åkte hem, drack kaffe och tog en lååång, varm dusch.
Vi gick in på jysk i ca 5 minuter, och innan jag ens kommit in i själva butiken hade jag famnen full av kuddar, bunkar och ljus.
En mycket farlig affär det där :P
 
Höstiga detaljer från idag
 

 jag, min brosch, rosapimpade myshörnan, äppelljus och en skål plommon och nektariner =)



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu